Bij Marc mag je alles vragen

Bij Marc is 7 dagen per week geopend vanaf 11.00 uur voor een kop koffie, heerlijke lunch, borrel of diner en voor afhaal. Onze keuken is geopend vanaf 12.00 uur. Heb jij een vraag over ons restaurant of onze service? Bekijk dan onze FAQ voor veelgestelde vragen.

Zit jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn elke dag na 10.30 uur telefonisch bereikbaar op 0187-745410. Je kunt ook even mailen: info@bijmarc.nl.

Wat zijn de openingstijden? +

Bij Marc is het hele jaar door open, elke dag vanaf 11.00 uur. Voor een kop koffie, heerlijke lunch, borrel, diner of take away. Zo t/m Do tot 22.00 en Vr/Za tot 23.00

Tot hoe laat is de keuken open? +

Onze keuken is geopend tussen 12.00 en 21.00 uur. En in juli en augustus tot 21.30 uur.  De take away is open van 12.00 tot 21.00 uur.

Zijn er laad mogelijkheden voor de auto? +

Jazeker,! Zowel op het parkeerterrein voor de SPAR als op onze grote parkeerterrein zijn er mogelijkheden de auto op te laden. 

Hebben jullie een take away of bezorgservice? +

Ja wij hebben een uitgebreide take away met friet, snacks en pizza. Wij bezorgen helaas niet.

Ik wil graag met een groep komen eten. Is dat mogelijk? +

Ja hoor dat vinden wij superleuk. Je kunt online reserveren. Wil je een arrangement op maat? Bel of mail ons dan gerust. Regelen wij dat het goedkomt!

Wij hebben iets te vieren. Kan dat Bij Marc? +

Wij regelen graag een flesje bubbels of vuurwerk bij een dessert. Het is wel handig dat je dit van tevoren aangeeft bij de reservering. Heb je een speciale wens? Mail dan je verzoek naar info@paal10.nl.

Organiseren jullie ook kinderfeestjes? +

Ja, in samenwerking met Strandtheater de Houten Kaap hebben wij allerlei arrangementen voor kinderfeestjes samengesteld. Neem gerust contact met ons op over de mogelijkheden.

Ik wil graag trouwen Bij Marc. Kan dat? +

Ja, Bij Marc is een officiƫle trouwlocatie van de Gemeente Goeree Overflakkee. Wij verzorgen alleen huwelijksvoltrekkingen in combinatie met de verzorging van de gehele dag. Neem gerust contact met ons op over de mogelijkheden.

Waar kan ik mijn auto parkeren? +

Je kunt het beste parkeren op het parkeerterrein voor de SPAR. Indien dit vol is, kun je een paar meter verderop op het grote parkeerterrein gratis parkeren.

Is Bij Marc toegankelijk voor invaliden? +

Ja Bij Marc is toegankelijk voor invaliden. Vaak is het wel heel druk en kun je met een rolstoel soms wat moeilijk bij bepaalde tafels komen. Meld het daarom bij het reserveren, dan zorgen wij voor een toegankelijk plekje. Onze toiletten zijn niet toegankelijk met een rolstoel, maar in onze ijssalon hebben wij een invalidentoilet. Indien IJs Bij Marc gesloten is, lopen onze medewerkers graag even met je mee.

Hebben jullie iets om de kinderen mee te vermaken? +

Wij hebben een uitgebreide menukaart voor kinderen. Naast ons terras ligt een supergaaf speelduin waar naar hartenlust geravot kan worden. Tegenover Bij Marc ligt de binnenspeeltuin Spelen & Zo, die gratis toegankelijk is. Binnen in ons restaurant hebben wij een kleine speelhoek.

Hebben jullie ook cadeaubonnen? +

Ja hoor, die hebben wij. Je kunt deze ophalen in ons restaurant. Mocht je de bon liever per post ontvangen, dan vragen wij je een mail te sturen naar info@bijmarc.nl.

Zijn er mogelijkheden mijn auto op te laden? +

Jazeker! Zowel het parkeerterrein van de SPAR als op ons grote parkeerterrein zijn er mogelijkheden uw auto op te laden. 

Is het verplicht om vooraf te reserveren? +

Nee, maar wij adviseren je wel om altijd te reserveren. Dit kan heel eenvoudig via ons online reserveringssysteem. Indien je speciale voorkeuren of wensen hebt, is het raadzaam dit telefonisch door te geven. Wij reserveren alleen vaste plekken als de drukte en het weer dit toelaten. Indien het reserveringssysteem aangeeft dat de door jou gewenste tafel niet meer beschikbaar is, kun je ons altijd even bellen. Niet alle tafels worden namelijk in de online reservering gezet.

Serveren jullie ook vegetarische gerechten? +

Natuurlijk! Wij hebben een uitgebreid vegetarisch aanbod met gerechten om van te smullen. Benieuwd naar het aanbod? Je vindt de gerechten op onze menukaart.

Ik heb een voedselallergie. Kan ik bij jullie veilig eten? +

Wij doen er alles aan om jou zorgeloos en veilig te laten genieten. Je kunt onze gastheer of gastvrouw vragen om onze allergenenkaart of onze kaart met glutenvrije gerechten. Ook als je een gerecht op maat wilt, bijvoorbeeld omdat je meerdere allergieƫn hebt, staat onze chef paraat om iets speciaals voor je te maken.

Zijn honden welkom in het restaurant? +

Ja hoor, honden zijn van harte welkom bij. Er staan overal drinkbakken voor jouw viervoeter. Wij vinden het wel fijn als ze aangelijnd blijven. Let wel: honden mogen niet op onze banken liggen. Bij reserveringen gaan wij er vanuit dat je hond onder tafel blijft liggen, zodat andere gasten geen hinder ondervinden.

Ik heb een klacht. Via welke weg kan ik deze kenbaar maken? +

Hoewel wij er alles aan doen om onze gasten een aangename tijd te bieden, kan er altijd iets misgaan. Wij horen het dan ook graag als je ergens niet tevreden over bent. Daar kunnen we alleen maar beter van worden! Heb je een klacht terwijl je in ons restaurant zit? Vraag dan gerust naar de leidinggevende. Heb je achteraf een klacht? Neem dan contact op met annemarie@strandpaviljoenpaal10.nl.